סדנת שירות בטבע - המרכז למנהיגות נאות קדומים

סדנת שירות בטבע במרכז למנהיגות נאות קדומים

שירות זה אצלנו בטבע!

כששירות ו-ODT נפגשים – סדנת שירות מקצועית בטבע!

שירות ניצב בבסיסו של כל ארגון!

ככל שאסטרטגיות השירות והמכירה יהיו יעילות ויצירתיות יותר, כך תגדל רווחיות הארגון לאורך זמן. בעידן המודרני זכו תחומים אלו לפריחה ולהכרה – אך גם בטבע (ואף בימי קדם) הם באים לידי ביטוי, ושירות אדיב ונכון עשוי להבטיח הישרדות ואריכות ימים.

סדנת השירות נועדה לפשט עבור המשתתפים בה תהליכים מקצועיים והתנהגותיים ולהעביר שיעור חווייתי ביסודות השירות. כל אחת מהפעילויות תיקח את המשתתפים למחוזות רחוקים, שונים מעולמם השגרתי – אך דווקא שם יוכלו להפנים תובנות משמעותיות.

רוצים לשמוע עוד על סדנת השירות שלנו? השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

 

נושאי סדנת שירות לבחירה:

1. שדרוג השירות – לחוויית לקוח
2. איתור והשבחת נקודות כשל בשירות
3. תיחום סמכות ואחריות בין ממשקים בתהליכי שירות
4. "מנגינת השירות" – עליית מדרגה של צוותי שירות
5. "הפרטים הקטנים" – סגירת מעגלים בשירות
6. כלי התמודדות עם לקוחות מאתגרים
7. שירות בלחץ זמן ובלתמי"ם
8. עבודת צוות בשירות
9. ניהול משא ומתן בשירות
10. שירות יצירתי
11. ערכים בשירות
12. פיתוח תהליכי שירות

תחומי השירות השונים מתבססים לא פעם על שימוש בחושים ועל תקשורת שאינה מילולית. זו הסיבה שדווקא פעילויות קבוצתיות ופיזיות בשטח, בחיק הטבע, הן שמובילות לתוצאות ממשיות.

סדנת השירות במרכז למנהיגות נאות קדומים מועברת על ידי מיטב היועצים הארגוניים בתחום!